Gefeliciteerd!

Je hebt gekozen voor een fittere jij!

Jij gaat positief investeren in jezelf!

Schrijf je hier in voor:

ZwangerFit (vanaf 13-42weken),

MamaFit (vanaf 6 weken na je bevalling)

MamaSuperFit (voor alle mama's die al redelijk fit zijn)!

Schrijf je hier in voor een training ZwangerFit , MamaFit of MamaSuperFit bij HipFitMam!
  • Miskramen tellen ook als zwangerschap. Je kunt bijv. 3x zwanger zijn geweest en 1 kindje hebben.

Fit door je zwangerschap

Minder kans op complicaties tijdens je bevalling

Een optimaal herstel nadien en opbouw naar een superfit lijf

Klachtenvrij!


Nog meer weten? Lees snel door en schrijf je in!

Ik wilde niets 'zweverigs', met veel puffen en partnerlessen. 

Lekker in de buitenlucht, met aandacht voor zowel spieren als houding en ademhaling. Top!

Ellen Gerretsen

Naast lekker actief bezig te zijn, leer je ook theoretisch veel en is het samen met de andere zwangeren en moeders ook nog eens erg gezellig! 

Annemiek Schouten

Waarom trainen bij HipFitMam?

  • Je wordt altijd begeleid door een fysiotherapeut met verstand van het bekkengebied en trainingsleer.
  • Je houdt discipline door mijn enthousiastme en de positieve groep,  je hele zwangerschap en zelfs bij slapeloze nachten als je (net) moeder bent geworden!
  • Je krijgt een supergoede houding.
  • Je leert goed je ademhaling te gebruiken bij kracht en ontspanning.
  • Naast het (weer) opbouwen van kracht, energie en uithoudingsvermogen leer je ook belangrijke dingen over het tillen en dragen van je kindje.
  • Je krijgt je bekkenbodem op je kaart.
  • De training is voor iedereen, van topsporters en bankhangers ;-).

Klaar voor de start?

Ja!